Ο Δήμαρχος Τεμπών Γεώργιος Μανώλης σας προσκαλεί στην εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού την Τρίτη 19 Μαΐου και ώρα 20:00μ.μ. με τις συμμετοχές των σχολείων του Δήμου Τεμπών.
Πρόγραμμα:
20:00μ.μ. Συγκέντρωση στο Δημαρχείο στο Μακρυχώρι και έπαρση της σημαίας του Πόντου.
20:15μ.μ. Αναχώρηση από το Δημαρχείο με λαμπαδηδρομία και μετάβαση στην Πλατεία "Ζήση Λιούπα" στο Μακρυχώρι.
20:30μ.μ. Επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο πεσόντων στο Μακρυχώρι και κατάθεση στεφάνων.
20:40μ.μ.: Ομιλία Δημάρχου Τεμπών αφιερωμένη στη Γενοκτονία των Ποντίων.


